week 2 vervolg - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Tom Luijten - WaarBenJij.nu week 2 vervolg - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Tom Luijten - WaarBenJij.nu

week 2 vervolg

Blijf op de hoogte en volg Tom

16 November 2015 | Australië, Fremantle

bij het vorige reisverslag is het meeste verdwenen, dus hier het vervolg!
Dag 2 in Coral Bay, op excursie gegaan met een buggy door de duinen en het strand, heel gaaf. met 2 stops om te kunnen snorkelen, rifhaaien gezien! helaas nog geen turtels. De volgende dag weer verder met de auto, wouden ook geen minuut langer blijven want de wind was gedraaid en dat bracht heel veel vliegen met zich mee waar ik me helemaal dood aan irriteerde haha. met een paar mooie stops doorgereden naar monkey mia, het stadje van de dolfijnen. waar we de volgende dag bij gingen kijken toen ze gevoerd werden, wel een beetje nep wild naar mijn mening, maar zo dichtbij krijg je ze niet snel meer denk ik. ze wisten precies wanneer ze gevoerd gingen worden, en om die tijd kwamen ze rustig aangezwommen. daarna pakte ik een stoel van het dak van de auto en deed hem open, en daar zat die: mijn eerste kneiterenge spin. helemaal doodgeschrokken. na het ontbijt weer gaan rijden naar Kalbarri nationaal park. we zaten daar in een hostel zonder airco, dus je lag letterlijk te zweten in je bed. wel hele gave onweer gezien s'avonds. na een korte nacht s'ochtends naar het pelikanenvoeren (ja ieder dorpje heeft wel iets om de toeristen te vermaken. daarna het park zelf in met 42 graden, stukje lopen om iets moois te zien en dan weer naar de airco rennen! wel heel gaaf het park, hele mooie rotsformaties en vette uitzichten over uitgeslepen rivierbeddingen. S'avonds lekker gezwommen met sunset in de zee! de volgende dag het laatste stuk naar Perth, met een stop in pillikens national park waar we een klapband kregen omdat Tiana te hard over een rots reed, het was een heel smal weggetje dus stonden zeker 20 auto's te wachten tot ik de band verwisselt had. (handig dat ik dat geleerd heb van papa) gelukkig was het niet mijn schuld, banden zijn heel duur in dit veelste dure land. daarna doorgereden naar een hostel, maar het was niet helemaal mijn ding, veel echte hippies die blowde in de kamer enzovoort, leerschool: goed de recensies lezen. wel een leuke avond gehad! gister dus naar een ander hostel gegaan in Fremantle, heel leuk en mooi, in de middag met gasten van het hostel naar een kroeg gegaan aan het water, was heel gezellig. S'avonds gechilt met iemand die ik ontmoet had op de roadtrip. ik zou eigenlijk vandaag naar het centrum van Perth gaan maar heb nog 2 nachtjes bijgeboekt omdat dit wel een heel chil hostel is. vandaag naar hoge kliffen waar je van af kunt duiken met een local die ik gister ontmoet heb. morgen naar Rottnest eiland, schijnt heel mooi te zijn. met een nederlandse vrouw. ik ben nu weer in me eentje, wel heel fijn. Perth is supergroot, even wennen na 2 weken outback. ik plaats mijn foto's op facebook want het werkt niet goed hier op dit blog. de 23e vlieg ik naar Cairns om daar mijn duikbrevet te halen en dan te strarten met de oostkust. tot het volgende verslag! ik ga lekker zwemmen met 30 graden ;) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

Australie avontuur

Mijn 'wereldreis' naar Australie!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

Sydney!

20 December 2015

Aangekomen in Brisbane

08 December 2015

Start East coast

24 November 2015

weekje Perth

16 November 2015

week 2 vervolg
Tom

Van 30 oktober tot 30 januari ben ik te vinden in Australie, ik hoop elke week een berichtje te plaatsen over mijn avonturen! Ik heb 0 plannen en zie wel wat er gaat gebeuren. Ik vlieg op Darwin en eindig in Sydney. Ik hoop dat jullie het met plezier lezen!

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 5496

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 31 Januari 2015

Australie avontuur

Landen bezocht: