Week 2 - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Tom Luijten - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Tom Luijten - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 November 2015 | Australië, Kalbarri

Week 2!
Ik eindigde mijn vorige reisverslag met de aankondiging de volgende de camelride te gaan doen, nou het was heel leuk! Vooral het op en afstappen was leuk maar na 20 min vond ik het wel gescheten op het kameel haha. Die dag lekker blijven hangen in Broome. De volgende dag naar een mooi strand met hele mooie kleuren in de rotsen. En er waren dinosaurier afdrukken (toch nog iets van bordjes gelezen) daarna een lange rit naar port hedland (de stad van het Australisch zeezout), wild gekampeerd tussen de zoutbergen. Weer een avondje noodels met brood. De volgende dag weer de tent uitgebrand om 6 uur dus om half 7 in de auto voor een lange dag rijden naar Coral Bay. Maar het was het waard! Het stadje rondom het op een na mooiste koraalrif van Australie. En weer het eerste stadje waar gezwommen kan worden in de zee! Heel erg van genoten en je kon er supermooi snorkelen! Maar de hele dag Australische zon was mijn huid niet aan gewend dus flink verbrand

  • 13 November 2015 - 20:00

    Jos:

    Leuk stuk Tom, alleen lijkt het nog niet af? Wij hebben al verhalen gehoord over dolfijnen, pelikanen, vliegen, spinnen en prachtige rotsformaties. Misschien nog een klein vervolg?

  • 13 November 2015 - 23:38

    Tom Luijten:

    Oh, ja hij doet heel raar, ik maak hem wel af op een computer

  • 14 November 2015 - 23:27

    Anja:

    Hai Tom, vandaag gezellig middagje gehad bij Tess, het wordt hier nu een stuk kouder. Kunnen we een dagje ruilen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kalbarri

Australie avontuur

Mijn 'wereldreis' naar Australie!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

Sydney!

20 December 2015

Aangekomen in Brisbane

08 December 2015

Start East coast

24 November 2015

weekje Perth

16 November 2015

week 2 vervolg
Tom

Van 30 oktober tot 30 januari ben ik te vinden in Australie, ik hoop elke week een berichtje te plaatsen over mijn avonturen! Ik heb 0 plannen en zie wel wat er gaat gebeuren. Ik vlieg op Darwin en eindig in Sydney. Ik hoop dat jullie het met plezier lezen!

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 5512

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 31 Januari 2015

Australie avontuur

Landen bezocht: