Mn eerste reisverslag! - Reisverslag uit Broome, Australië van Tom Luijten - WaarBenJij.nu Mn eerste reisverslag! - Reisverslag uit Broome, Australië van Tom Luijten - WaarBenJij.nu

Mn eerste reisverslag!

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 November 2015 | Australië, Broome

Nou, daar is die dan. Mijn eerste reisverslag, ik ga er proberen elke week een te schrijven.

Na een goeie reis zondagochtend aangekomen om 5 uur in Darwin. 2 leuke gasten tegen gekomen in de laatste vlucht dus kon gelijk met hun naar het hostel! Superchil om het niet allemaal alleen uit te hoeven vinden! Heel Australie had een kater die dag van de rugby dus ze kwamen wat laat op gang haha. Prima eerste hostel en leuk om te zien hoe dat er aan toe gaat! Het warme weer is wel heel erg wennen, maar ik klaag niet hoor! Lekker uiteten geweest en daarna vroeg gaan slapen!
De volgende dag in Darwin rondgekeken en bij het zwembad gechilt. Bijna alle nationale parken zijn gesloten vanwege het regenseizoen, dus had eigenlijk miet zoveel te zoeken in Darwin. Precies op jet goede moment Tiana tegengekomen die een roadtrip ging maken naar Perth, en ik kon mee dus dat was heel chil! Lydia heeft een eigen auto dus hoef alleen voor de benzine te betalen. S'avonds krokodil gegeten! De volgende dag na wat boodschappen op weg naar Perth! Mijn eerste avond in het wild kamperen S'avonds, heel vet. Dieren om je heen en superdonker.
De volgende dag weer hele dag rijden en savonds op een betaalde camping gestaan. En vandaag weer heel vroeg uit bed( omdat ik me tent uitbrande om 6 uur) het laatste stuk naar Broome, eenmaal aangekomen lekker gezwommen en zonsondergang gekeken! We gaan er ongeveer nog 2 weken over doen om Perth te bereiken. Morgen kameelrijden op het strand! Superleuke dagen eerste dagen gehad! Groetjesss

• 05 November 2015 - 12:51

Jos:

Leuk verslag Tom! Al heel wat kilometers gemaakt door een gebied waar niet zo heel veel Nederlanders zijn geweest. De kust bij Broome moet heel spectaculair zijn dus geniet ervan!

• 05 November 2015 - 17:17

Opa Luijten:

Ha Tom, eerst stuurde jij alleen maar 3 foto's, maar nu heb ik ook je verslag ontvangen, dus dat gaat goed.
    Leuk dat jij het zo naar je zin hebt. Wat een grote auto, liefs van Oma en OPA

• 05 November 2015 - 18:30

Anne:

Hoi broertje!

Nou ik moest alle plaatsen wel even opzoeken zeg, om een idee te krijgen waar je zit! Je gaat geloof ik heel Australie doortrekken op deze manier! Van het noorden naar het westen en dan naar Sydney in het zuidoosten. Wat een avontuur! Veel plezier met de kameel..!

• 05 November 2015 - 18:54

Anja:

Hi Mate,

Fijn dat je ons laat meegenieten van je reis. Je hebt vast weer dat vrije gevoel dat we ook in Canada/Amerika hadden. Gaaf om kameel te rijden op het strand, wil ik ook. Geniet ervan Tom, maar zo te zien en te lezen, lukt dat wel.